۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲

در نشست با روسای هیات‌های استانی؛

کفاشیان: اولویت‌ فدراسیون فوتبال توجه به تیم‌های پایه است

کفاشیان: اولویت‌ فدراسیون فوتبال توجه به تیم‌های پایه است

مراسم همایش هم اندیشی هیات رئیسه فدراسیون با روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها درحالی صبح امروز در مشهد آغاز شد که علی کفاشیان در این نشست اعلام کرد اولویت نخست این فدراسیون توجه به تیم‌های پایه است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سمینار هم اندیشی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و روسای هیات‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور از صبح امروز پنجشنبه با حضور علی کفاشیان، هادی آیت‌اللهی، مهدی تاج، اعضای هیات رئیسه فدراسیون و روسای هیات‌های فوتبال استا‌ن‌ها در شهر مشهد آغاز شد.

در ابتدای این مراسم کوروش صبوریان مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با حاضران در این نشست خیرمقدم و خوشامدگویی گفت و بعد از آن علی کفاشیان پس از خیر مقدم و خوشامدگویی، به معرفی پنج رئیس هیات فوتبال استان‌های فارس، خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد پرداخت.

در ادامه این نشست رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: هیات‌های فوتبال استان‌ها به عنوان نماینده‌های فدراسیون در استان‌ها هستند و در صورتیکه هیات‌ها ضعف داشته باشند، تاثیرات خود را مستقیما در فدراسیون نشان می‌دهد.

وی در ادامه در خصوص بودجه هیات‌های استانی افزود: با برنامه‌هایی که برای ‌هیات‌ها در نظر گرفته‌‌ایم و طرح‌هایی که در فدراسیون در حال انجام آن هستیم، در سال جاری بودجه خوبی را برای هیات‌ها تزریق خواهیم کرد.

کفاشیان در پایان درباره فوتبال پایه گفت: اولویت اول‌مان توجه به فوتبال پایه است و فدراسیون نسبت به رده‌های پایه همکاری بسیار خوبی خواهد کرد و از نظر مالی حمایت کامل خواهد شد.

کد خبر 2296778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha